2015. február 9., hétfő

Február 9. Hétfő




Sajnos napokig nem tudtam írni, mert be volt gipszelve 1 hétig a jobb kezem. De sajna bal kezes vagyok így a suliban muszáj volt haladnom az anyaggal, meg dolgozatot kellet írnom. De kémián Tarr még akkor se hagyott volna ha jobb kezes lennék. Akkor azzal a kezemmel kellet volna írnom amival nem tudok. 2 hete végre eljutottam, hogy vegyek egy telefont. Utánna meg a telefonomon nem tudtam netezni, mert nem volt hajlandó behozni a mobilnetem. De mostanra ezt a problémát is sikerült megoldanom. A gipszemet múlt hét hétfőn elvileg levették volna, de én visszakértem még egy kicsit. De szerdán végleg megszabadultam tőle. Most itthon őrzöm a másik két gipszemmel együtt. Ma mentem vissza a dokihoz. Azt mondták teljesen jó már a kezem. Kapram a következő 3 hétre tesifelmentést. Addug nem is fog velem semmi történni. De amint vissza megyek tesizni akkor megint csinálok valamit.
Az egyik lány a matekosoktól elment, és jött egy új lány a helyére. Az új lány a törisekhez jött. Kicsit nehéz neki, mert eléggé bonyolult az épület és mindig más felé visszük. De egyszer majd bele szokik.
Ma véül a doki után nem mentem be a suliba, pedig máskor mindig bementem. Ma valahogy nem nagyon volt hozzá kedvem, pedig elég hamar végeztünk.












( Amíg rajtam volt a gipsz folyamatosan zsibbat a kezem, mert egy bizogyos ponton nyomta és mekem ettől állandóan zsibbadni kezdett hol csak az ujjam, hol az egész kezem.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése