2015. február 25., szerda

Február 25. Szerda

Az előző napokban nem igazán történtek érdekes dolgok. 
Leszámítva, hogy hétfőn feleltem irodalmon József történetéből (a tanát teljesen igazságtalanul osztályozott bennünket {3-an feleltünk egyszerre}), de megoldottam és ha elmondom a 23.Zsoltárt a tanárnak akkor nem kapok jegyet. Föciből megírtam a tz-t, ofőn az iskola pszichológusnak töltöttünk ki valami tesztet, amiből majd csinál valami felmérést. 
Kedden szerencsére nem volt a fizika tanár, és egy olaszos helyettesítette. De ő nem igazán tartott órát, csak felügyelet volt. Néptáncon valami magyar néptáncos videókat néztünk, a tánccal nem volt semmi bajom. Csak akkor volt nagyon rossz amikor a lányok énekeltek is, mert akkor nagyon recsegett és azt annyira nem bírta a fülünk. Utolsó óránk kémia volt, ahol a keverési egyenletet tanultuk. Mindenki azt mondta, hogy az nagyon nehéz közben pedig nekem a számítós részek mennek a legjobban, annak ellenére, hogy nem is matekos vagyok. 


Ma nem igazán volt valami a suliban. Első órán nem voltam bent, mert anya elaludt és nem keltett fel. Föcin megírtam a javító Amerika dolgozatot 5-re. Nyelvtan helyett irodalom volt, infón megírtuk a körlevelekből a tz-t. Azzal 5 perc alatt végeztem, utána meg végig neteztem a maradék 40-et. Egész nap azt néztük, hogy soha nem lesz már vége a sulinak és nagyon mennénk mát haza. 

Otthon nagyon sokat kell tanulnom holnapra. Bár holnap nem lesz megtartva mind a 8 órám, csak az első 5-ön leszünk bent. Utána kezdődik egy hosszabb szünet, mert se Pénteken, e Hétfőn nem kell majd suliba menni. Pénteken sí szünet lesz. Hétfőn meg a szóbeli felvételik lesznek a suliban és nem kell bemenni, hogy ne zavarjuk a felvételizőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése