2015. február 17., kedd

Február 17. Kedd


Múlthéten Szerdától Péntekig nem voltam suliban. Kedden este belázasodtam, elmentem a dokihoz, ő egyből hazaküldött és feküdnöm kellett végig, meg 6 óránként gyógyszereket szednem. Hétvégén is ugyanazt csináltam.


Hétfőn 2 óra kivételével valaki mindig dolgozatot írt, vagy felelt. Olaszból 5-re feleltem, föciből eldönthettem, hogy tz-t vagy Amerika vaktérképet írok. Én inkább a vaktérképet választottam. Remélem jól sikerült. Holnap írom meg a tz-t. Abban nem vagyok olyan biztos, hogy holnap nagyon jól fog menni. Tegnap volt Anasztázia szülinapja. Tegnap még matekból írtunk tz-t. Abban most már nem bízom annyira mint tegnap. Akkor még azt hittem egész jó lesz. Ma már tudom, hogy nem lett annyira jó mint hittem.


Ma dogákat kaptunk ki a legtöbb órán. Törin Anasztázia felelt, 5-öst kapott. Tesin nem volt megint a tanárnő, így helyettesítés volt (ping-pong-oztak), én meg a töri óra anyagokat másoltam. Fizikán visszakaptuk a dolgozatot amít egy hete írtunk. Azt pontosan nem tudom, hogyan van most a jegyem. Bioszon írtunk röpit, de azt csak néhány embertől szedte be. Énekre be volt ígérve egy dolgozat, de végül csak annak kellett volna felelnie, aki nem figyel, vagy hülyéskedik az órán. De senkinek sem kellet felelni vagy dolgozatot írnia. Táncon nagyrészt olvastam (március első hetén jár le a tesi felmentésem), utánna nekem is be kellet szálnom a játékba ami nekem nem annyira jött be. Óra végén elvállaltunk Anasztáziával és Carollal. A jelen kori színházakról kell csinálnunk. Kémián kikaptuk a tz-inket. Hát nem mondanám, hogy valami fényesen sikerült. Majd írok javítót valamejik 7. órában. Az volt a vicces benne, hogy nekem 40,5 pontom lett, Anasztáziának 41,5 pontja lett, Carolnak 42,5 pontja lett.


Itthon rengeteget kell tanulnom, mert holnap iszonyat nehéz olasz és föci dolgozatot írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése