2015. január 8., csütörtök

Január 8. Csütörtök

Húha! A karácsonyom eléggé húzosra sikerült. Nem is nagyon akarok ennél többet mondani róla. Hétfőn a sulivan elromlott a fütés, utolsó két óránk maradt el. Kedden csak az utolsó, azt nem tudjuk mi miatt. Tegnap is elmaradta az utolsó óra, ha jól hallotam valami féle vizsga miatt.
Ma sajna semmien óra sem maradt el.
Angolon Carolnak a szülinapjára (utó) készített tortánaka dobozát díszítettem. Szünetben oda adtam neki, mert egyesek nem járnak első órára, nagyon boldog  volt, a nyakamba ugrott. Persze az egész osztály megtudta és jelentkeztek, hogy nekik is csináljak szülinapukra tortát. Akkor kérdeztem meg, hogy nekem ki csinál a szülinapomra? Szóval a szünetek jól zeltek. Persze mindenhova vittük a sütit nehogy valaki megegye. De ebédszünetben mi etük meg.
Az orák nagy részén majdnam elaludtam. Nyelvtanon írtam dolgozatot, meg fizikán is. Egyik jobban sikerült mint a másik. A nyelvtan még csak-csak jó lesz, de a fizikában nem hiszek. Hazafelé volt valami az előttünk lévő villamossal és rengeteget áltunk nyitott ajtókkal a Margit híd előtt (majd odafagytam. Otthon tanulok az olasz vizsgára, mert előfordulhat, hogy holnap én vizsgázok. Meg tanulok törit is egy kicsit, mert lassan én fogok felelni és jövő héten dolgozatot írunk belölle.
Egépként szetencsére végre meggyógyult a lábam és levehettem a rögzítést is róla.

Nagyon jó nap volt. Ott egy kép Carol tortájárol:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése