2015. január 12., hétfő

Január 12. Hétfő

Hétvégén nagyrészt otthon voltam betegen.
Ma megint elmaradt az első óra, így nem kellet olyan nagyon korán kelnem. Azért így is korán kelek. Matekon nem igazán mondanám hogy képbe voltam az anyaggal. Még azt ae tudtam mit veszünk egyáltalán. De nagy nehezen túléltem az órát. Utánna tesi volt. Végre én is tesizhettem a többiekkel, és nem vsak a padról néztem őket. Mo gyok a bemelegítés után a tanárnővel beszélgetünk, mert párunknak nem sok kedve volt a ping-pong hoz. Sokat nevettünk. Végülis nagyon élveztük a tesit. Bár mi minden tesit végigröhögünk, ebben a mai sem különbözött. Csak ma nem tornáztunk, hanem az élet dolgairól beszéltünk. Tesi után nagyon féltem az olasz vizsgától. Én az óra utolsó hat percénem vizsgáztam viszon ötös lett az igeragozásom miatt. Olasz után föcin, angolon és ofőn már majdnem elaludtam. Utánna szerencsére már jöhettünk is haza. Ofő előtt Anasztáziával elmentünk föliratkozni közösségi munkára a nagy sportágválasztóra. Szombaton megyünk segíteni az előkészületekben. Mielőtt elindultunk volna Carol nem találta a telóját. Azt kerestük egy csomó ideig. De sajna nem lett meg. Az enyémről hivogatta az anyukáját. Azt mondta nagypn magy bajban van. Hát remélem azért valahogy megoldott azt a nagy problémát és nem lett semmi nagy baj. És holnap remélem, hogy megtaláljuk a telefonját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése