2014. október 2., csütörtök

Oktober 2. Csütörök

Hú! Ma elég hosszu napom volt. Angolal kezdtünk, és vala,ilyen csoda folytán volt is tanárunk. Aki kitalálta hogy a következő két órán (Pénteken, Hétfőn)dolgozatot írat velünk, de fogalmam sincs minek. Utánnatesin 60 m-es futás volta azoknak akik tesiztek, de mivel fel vagyok mentve a hét többi napjára, így neke nem kellet. Én lettem az inditó, ami nagyon vicces volt, mert igy nevethettema azon ahogy a többiek futottak.
 Emelt törin Rozi felet az egyiptomi vallásokból, utánna mezopotámiát és babiloniát vettük.
- Én megint majdnem elaludtam Lugosi (az ofőnk, töri tanárunk) hangjától.-mondtam  Rozinak.
- Én mindig elalszom rajta, úgy kell küzdenem hogy ébren maradjak.-mondta. Az az igazság, hogyLugosinak méj és dörmögös hangja van, ami mindi álomba ringat minket. Nagyon szeretjük, csak nehéz koncentrálnunk. Töri után el kellet vinnem az igazolást, és útközben Lugosival beszéltem.
- Hogyn sérült meg a lábad? - kérdezte.
- Nem tudom, de a kaptaton valamikor.- De ott még nem fájt ugye, vagyis  én úgy láttam ott még nem volt semmi baja?
- Nemott még teljesen jól voltam, de valamikor otthon kezdett el fájni.
- Mindig azt mondják, hogy a sport egészséges, de ez most nem volt igaz.
-Nem igazán. -aztán én mendtem a titkárságra az igazolással. Uánna matekunk volt. Röpdogát írtunk, de én nem nagyon tudtam, hogy mit kell írni, mert nem voltam elöző órán. De a tanárnő kedves volt és azt mondta maglátjuk mit tudok. Hát nem túl sok mindent. Nehéz a matek, meg nem is nagyon értem. Ezért is nem matek szakra mentem, hanem törire. Aztán dupla irodalom volt Osváttal (magyartanárunk). Utánna fizika. Aztán úgy terveztük bennt maradunk a 8. órában, de Rozit nem engedték el énekkarról, meg nem is volt a szekrényeknél net. Így Sacival úgy döntöttunk hazajövük és holnap maradunk bent. Egyépként Animal Cannibals-Takarítónő számot szerettük volna átírni a gólyatáborra. Mert a gólyabálra ez az egyik  feladatunk.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése