2014. december 16., kedd

December 16., Kedd

Nagyon régen írtam, de iszonyt sokat kellet tanulnom. Egyik nap nagyon csúnyán meghúztam a lábamat, azóta röggzítöt hordok. Úgyan egy hónapig fel vagyok mentve tesi alól, de hétfő ota megint el kezdtem tesizni. Nagyon jó, hogy végre nem csak nézem ahogyan a többiek tesiznek hanem éni is játszhatok velük. Ma például kosaraztam, pedig aludhattam volna, mert nagyon kedves volt a tanárnő.
Holnap is írunk egy pár dolgozatot. Nyelvtanból, mert a mai irodalmun hejett is nyelvtan volt, hogy holnap meg tudjuk írni a tömegkomunikációt. Matekból megkapjuk a hétfői röpdogát (mert ma szerencsére nem volt matekunk). Töriből ma sikeresnem megúsztam a felelést de érzem hogy nemsokára én fogok felelni (utoljára szeptemberben feleltem, ebből gondolom, hogy most már ideje van). Imfóból az anyagot már kellöképpen unom, így az órát át is aludnám ha utánna nem kellene beadni azt amit csináltunk. Föciből hétfőn írtunk egy dolgozatot a litoszférából, de az eddigi dolgozatai az osztálynak nem lettek valami nagyon jók, ezért a tanárnő mérges is ránk, de reménykedem benne ez most jó lett.
Anyával azon gondolkodunk nagyon sokat, hogy csütörtökön mit vigyek az osztálykarácsonyra annak akit húztam. Mer ezzel nem igazán tudunk haladni. Meg az osztálykarácsonyra sütit is kell sütnünk.
Hát ma csak ennyit volt időm írni, mert rohannom kell tanulni. Meg az ajándékon is gondolkodnom kell még eny kicsit, de lassan meg lesz az.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése