2014. október 1., szerda

Október 1. Szerda

Hú! Elég rég óta akarok egy blogot csinálni csak eddig nem nagyon volt rá időm, de most van.
Idén kezdtem a gimit, nagyon érdekesek voltak az első napok. Az osztályomat a gólyatáborban már megismertem, nagyon jól éreztük ott magyunkat. Egy ideig a régi sulim irányába indultam el reggelenként, de aztán szerencsére átszoktam az új dolgokra. Ma nem voltam bennt a suliban. Vasárnap kerülei kaptató fútó versenyem volt és sikerül meghúznom a térdem, ma reggel nem tudtam lábra állni. Annyira nem élveztem az itthon tőltőtt napot. Azokra gondoltam akik ma is jot szorakoznak a suliba a többiekkel. Csak eggyetlen gondolat vígaztalt, hogy holnap már én is velük leszek.

Egyenlőre ennyit, majd holnap is írok még. Remélem akkor érdekesebb dolgaim is leszenk. Búcsuzóul itt egy kép ami tegnap készült rólam a néptánc órámon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése